Test opon zimowych

Po ostatnim upadku podczas grudniowej gołoledzi jazda przestała być przyjemnością a stała niekoniecznie przyjemnym wyzwaniem. Przeszukałem internety z opiniami na temat opon zimowych i zdecydowałem się na zakup Schwalbe Maraton Winter. Testowałem ją w warunkach zimowych, na lodzie, asfalcie, bruku i drogach polnych. W mojej ocenie w skali 5 stopniowej dałbym 4.8
Nie było sytuacji w której czułbym, że nie mam kontroli nad rowerem. Im więcej lodu, wody tym lepiej. Błoto pośniegowe też nie stanowi wyzwania. Nie wiem jak zachowuje na świeżym śniegu. Muldy, dziury i koleiny też niestraszne.  Ma dwie dla mnie mało istotne wady. Hałas i opory toczenia mogą być wyzwaniem dla niektórych rowerzystów. Polecam - w końcu uwolniłem się od ograniczeń zimowych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty