Rynek rolno spożywczy w Broniszach

 W tę i z powrotem z domu do Bronisz mam 14 km. Trochę pobłądziłem nadkładając 3 km. Romka zapragnęła pomidorów, ogórków i cebuli więc nakupowałem 38 kg warzyw i z duszą na ramieniu czy mój rower to wytrzyma wróciłem ze zdobyczą, ku uciesze mojej lepszej połowy :)  To w ogóle świetne miejsce dla handlu hurtowego płodami rolnymi. Ściągnięte ze stron rynku: Korzystając z doświadczeń rynków hurtowych w Europie, w szczególności francuskiego Rynku Hurtowego w Rungis, Rynku Hurtowego w Bolonii oraz Rynku Hurtowego w Lyonie, w 1995 roku powstała spółka która 4 lata później przy wsparciu ministerstwa, otworzyła miejsce dla klientów i sprzedających. Jakość i ceny naprawdę atrakcyjne!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty