Mały wypad, podłączenie do internetu w Niemczech i inne gadżety.

Wyjechaliśmy naprzeciw Romce wracającej ze spotkania ze swoim ukochanym chórem :) Po drodze starym zwyczajem musieliśmy odwiedzić jakiś sklepik aby się "posilić" jak mawiają najmłodsi.
W lasku nieopodal straciliśmy Edmunda z oczu... Wystarczyło aby adrenalina wystrzeliła do krwiobiegu ;)
Dumny jestem z moich "maluszków" cieszę się na nasz wspólny wyjazd. Startujemy z Mannheim w Niemczech i w drodze zdecydujemy czy robimy pętlę zahaczając o granicę z Holandią czy jedziemy do Rotterdamu i wracam sam pociągiem po samochód.



Karty MOBILKA dotarły już po 2 dniach i dziś je "załadowałem". Rejestracja w Polsce przebiegła bez problemu i bez dodatkowych opłat no i mam za niespełna 60 zł 1GB danych na terenie Niemiec a za 19,90 € dodatkowo 5GB. Będę mógł wstawiać więcej zdjęć :)


Dotarła również 4ta część mapy rowerowej - odcinek holenderski.

Znalazłem na Youtube pasjonata który robi wszelkiego rodzaju przejściówki do różnych butli turystycznych na systemy do siebie nie pasujące. Ja mam grilla i kuchenkę Campingazu więc poszukiwałem przejściówek do butli Colemana czy przebijanych najtańszych i dość powszechnych w każdym praktycznie kraju. Kliknij link do filmiku pokazującego zastosowanie przejściówek. Zastanawiam się jeszcze nad kuchenką na benzynę.

To poszukiwanie czy jak w ostatnią niedzielę naprawa sprzętu mnie relaksuje i wycisza. Potrzebny mi ten dystans. Romka mówi z przymrużeniem oka, że mógłbym z powodzeniem otworzyć warsztat rowerowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty