Ostatnia noc

Dziś wymieniłem oponę w swoim rowerze. Rano zobaczyłem wybrzuszenie i pomyślałem, że nic nie będzie nam oszczędzone. W Romki rowerze nie działają przerzutki - przekładania bębnowa shimano nexus 7 stopniowa. Już ją kiedyś składałem, a mimo to po wczorajszej wymianie opon coś pomyliłem i nie działa. Szukałem pomocy w internecie. Nic nie dało. Jutro ostatni etap naszej podróży. Dzieci po 1 dniu nad wodą przeszczęśliwe. Brunon mówi, że nie odejdzie przez 3 dni od komputera. Roma weźmie długą kąpiel, Leon będzie robił nic, a Edmund będzie bawił się konikami. Marysia będzie spać, a ja usiądę przed TV bez wyrzutów sumienia, że tracę czas, z napojem bogów dobrze schłodzonym w ręku i włączę "Władcę Pierścieni" i po raz pierwszy obejrzę film z Marysią. Dojrzała do tego aby go zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty