Bank energii czy panele słoneczne?

A może jedno i drugie? Abym mógł być z Wami w kontakcie będę potrzebował dużo energii a tego mi w moim smartfonie zawsze brakuje. Długo "chodziłem" i poszukiwałem dobrych rozwiązań. I oczywiście po raz kolejny znalazł się doświadczony podróżnik który podsunął rozwiązanie (dzięki Robert). Panele słoneczne są mało wydajne i zawodne. Dlatego postawiłem na "bank energii" 12000mA Wystarczy mi na 3-4 ładowania plus akumulator 5000mA z panelem słonecznym. W internecie można znaleźć niezliczone oferty. Pierwszy w cenie z dostawą 154 zł drugi z dostawą do domu 116zł. W zeszłym roku podobne urządzenia o mniejszej pojemności kosztowały więcej.
Technologia rozwija się bardzo szybko. Prowadzenie handlu takimi rzeczami wymaga szybkości i ciągłego odnawiania oferty. Duże firmy mają z tym kłopot. Nawet  wydawałoby się taki specjalista jak Media Markt jest w tyle za internetem.

1 komentarz:

  1. Podziwiam podejście firmy voltaicsystem.pl do wykorzystania energii słonecznej na ich farma fotowoltaiczna zarobki To inspirujący przykład, jak można przekształcać świat dzięki odnawialnym źródłom energii.

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty