Wizyta u lekarza, standardy obsługi i dzień wolny

Dziś nadrabiam zaległości blogowe. Dziećmi zajmują się dziadkowie, zresztą mają tu swoich rówieśników - dzieci brata Romy - z którymi super się dogadują i bawią.
Rano Rozalka pokazała nam swoją opuchniętą rękę wyraźnie cieplejszą. Po godzinie byliśmy w przychodni w Sierakowicach. Piękny nowy ośrodek. Podchodzę do Pani w okienku i mówię chcę zrobić prześwietlenie ręki. 115-116 drugie drzwi na lewo słyszę odpowiedź. W połowie drogi na piętro myślę, przecież potrzebuję skierowanie. Zaprowadziłem Rozalię przed pokój RTG i wróciłem do recepcji. Tak można odpłatnie bezpośrednio u Pani od RTG. A jak bezpłatnie? Najpierw skierowanie od lekarza ogólnego. To poproszę - odpowiadam. Sprawdzę czy jest ktoś wolny mówi Pani recepcjonistka. Pytam a ile to kosztuje. Po 2 minutach sprawdzania odpowiada 30 zł. Dobrze idę bezpośrednio do Pani od RTG. Bardzo uprzejma i profesjonalna Pani zaprosiła Rozalkę po 2 minutach pokazała mi zdjęcie. Diagnoza którą miał potwierdzić chirurg pęknięta kość nadgarstka lewej ręki. Po 5 minutach z płytką CD poszliśmy znowu do rejestracji. Chcemy się zapisać do chirurga. Proszę pójść do dr Czerwonki czy was przyjmie. Spojrzałem na telefon. Pani od razu dodała musi iść Pan osobiście.
Standardy widzę w nowym pięknym ośrodku są bardzo zróżnicowane. Od super uprzejmej Pani od RTG i super lekarza po standard przyjęcia który psuje wszystko. Pani w recepcji musi się jeszcze dużo uczyć. Jestem handlowcem i mnie takie rzeczy, traktowanie klienta jak zło konieczne po prostu irytują.
U dr Czerwonki uświadomiłem sobie, że moja mama się u niego leczyła. Powiedziałem mu o tym a on powiedział Pranczk z Tuchlina? Małgosia. Smutna sprawa. Tak odpowiedziałem to już prawie rok jak mama odeszła. Zaprowadził nas do pokoju pielęgniarek sam nałożył pierwszą warstwę opatrunku a siostra dokończyła. Rozalka ma tzw. szynę gipsową. Dla niej podróż się zakończyła. Nie, nie zakończyła zmieniła w trochę inną, ale o tym już wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty