Już po operacji!

Nareszcie jesteśmy razem! 2 płytki plus przyszywanie ścięgna mięśnia 4 głowego do rzepki, jeśli dobrze zrozumiałem co do mnie powiedział lekarz. Operacja okazała się bardziej skomplikowana niż na początku doktorzy przypuszczali i dlatego zamiast 1,5 trwała prawie 3h. Roma czuje się dobrze, już rusza palcami nóg :) Na dziś nikt nie potrafi odpowiedzieć kiedy Roma wyjdzie ze szpitala. Zwykle, tak jak pisałem, trwa to 2-3 dni.
Tytanowa Dama płytki będzie nosić około 2-3 lat, być może jeśli nie będą powodować "kolizji" z innymi częściami ciała, do końca życia :)
Dziękujemy za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia! Pozdrawiamy Wszystkich bardzo serdecznie! Dziękujemy lekarzom ze Szpitala Św. Anny w Warszawie. Jesteście The Best jak śpiewała Tina Turner!
PS Romka układa się do snu :) Mam nadzieję moja kochana, że wybór zdjęcia do posta się Tobie spodoba :)
Zdjęcie Romki z 2006 roku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty