Dzień 15 i 16 Ren 2 Powrót i policja holenderska

- Masz rodzinę jeździsz za szybko. Uważaj! Następnym razem jak Ciebie zobaczę dostaniesz podwójny mandat!
- Przepraszam - odpowiedziałem wystraszony.

Na 90tce miałem 117 km/h

Holenderski czarnoskóry policjant w ciemnych okularach zrobił na wszystkich wrażenie. Dałem ciała przekroczyłem prędkość i jestem wdzięczny, że na puczeniu się skończyło.

W którymś z postów napisałem, że nie da się w sklepach holenderskich płacić polską kartą kredytową. Jeśli sieć pochodzi z innego kraju jak np. Lidl to się da. Na dworcach też bez problemu da się płacić nawet w małych kafejkach polskimi kartami.

Powrót.

Rano poszliśmy jeszcze raz nad morze. Młodsi jak zwykle wskoczyli do zimnego Morza Północnego i dokazywali. Ten zapach wody na plaży z niczym nie da się go pomylić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany post

Rugia filmik z wyprawy jest już gotowy!

 Zapraszam do oglądania!

Popularne posty